Strona g│ˇwna Oferta Harmonogram Instruktorzy FAQ Kontakt
Wyszukiwanie szczegółowe
Wybierz rodzaj zaj─Ö─ç:
Wybierz instruktora:
Wybierz dzień:


POBIERZ GRAFIK

SPECYFIKACJA ZAJ─ś─ć:

  • FIT BOX - trening kondycyjny, rze┼║bi sylwetk─Ö i daje okazj─Ö do poprawy techniki uderze┼ä 

  • BPU brzuch, po┼Ťladki, uda, ─çwiczenia wzmacniaj─ůce; 

  • FIT BALL - ─çw. rozlu┼║niaj─ůce i wzmacniaj─ůce z elementami Pilatesa na pi┼ékach.

  • BBS - brzuch, biodra + stretching (rozci─ůganie).

  • TBC zaj─Öcia polegaj─ůce na rze┼║bieniu mi─Ö┼Ťni ca┼éego cia┼éa z przyrz─ůdami i stepem 

  • TRIO zaj─Öcia trwaj─ůce pó┼é godziny, 3x10 minut cardio, po┼Ťladki+uda, brzuch

  • FAT KILLER - zaj─Öcia wzmacniaj─ůco - kondycyjne na stepie o bardzo du┼╝ej intensywno┼Ťci

  • INDOOR CYCLING (ROWERY) - zaj─Öcia aerobowe wzmacniaj─ůce uk┼éad kr─ů┼╝enia, kostny, spalaj─ůce tkank─Ö t┼éuszczow─ů

  • PILATES - ─çwiczenia maj─ů na celu wzmocnienie mi─Ö┼Ťni, zwi─Ökszenie elastyczno┼Ťci, popraw─Ö kondycji. G┼éównie ─çwiczenia wykonuje si─Ö na macie w wolnym tempie.

  • TABATA -  intensywny trening aerobowy, poprawia wydolno┼Ť─ç aerobow─ů i anaerobow─ů, przyspiesza metabolizm i stymuluje spalanie tkanki t┼éuszczowej

  • KETTLEBELL - po┼é─ůczenie treningu wytrzyma┼éo┼Ťciowego, si┼éowego i funkcjonalnego z wykorzystaniem odwa┼╝ników. Doskonale poprawia kondycj─Ö oraz kszta┼étuje sylwetk─Ö.Zaj─Öcia dla Pa┼ä i Panów, bez choreografii.

  • Tai chi -─çwiczenia zaczerpni─Öte z tradycji gimnastyki chi┼äskiej, przeznaczone dla osób w ka┼╝dym wieku oraz nie maj─ůcych wcze┼Ťniejszego przygotowania ruchowego.
  • PRO PUMP zaj─Öcia wytrzyma┼éo┼Ťciowo-si┼éowe z wykorzystaniem sztang. Trening polega na wzmocnieniu poszczególnych grup mi─Ö┼Ťniowych przez zmienne obci─ů┼╝enia na sztandze. Zaj─Öcia dla Pa┼ä i Panów, bez choreografii.
  • ZUMBA - to zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja ta┼äca i aerobiku.

  • ZDROWY KR─śGOS┼üUP zaj─Öcia te maj─ů charakter zarówno profilaktyczny jak i terapeutyczny w zakresie bólu pleców i skrzywie┼ä kr─Ögos┼éupa. Zaj─Öcia obejmuj─ů ─çwiczenia rozlu┼║niaj─ůce, mobilizuj─ůce, wzmacniaj─ůce, równowa┼╝ne i rozci─ůgaj─ůce poszczególne grupy mi─Ö┼Ťniowe. Nauka oddychania i utrzymania odpowiedniej postawy(stabilizacji) cia┼éa s─ů wplecione w tok zaj─Ö─ç. Wykorzystywane w treningu ─çwiczenia na bazie metody pilatesu wzmacniaj─ů tak┼╝e g┼é─Öbokie partie mi─Ö┼Ťniowe. Zaj─Öcia polecane dla wszystkich, bez wzgl─Ödu na p┼ée─ç i stopie┼ä wytrenowania.
  • TRENING OBWODOWY to intensywny trening sk┼éadaj─ůcy z 8-15 ─çwicze┼ä które wykonujemy ok.1 minuty. Tempo dostosowujemy do swojej kondycji. Trening ten daje bardzo szybkie efekty.
  • FACT MOVEMENTS trening na mobilno┼Ť─ç, stabilno┼Ť─ç, balans, czucie g┼é─Öbokie i ┼Ťwiadomo┼Ť─ç cia┼éa. Przygotowuj─ůcy na intensywne zaj─Öcia np. interwa┼é. MovementFACTS poprowadzi do odkrycia nowej ┼Ťwiadomo┼Ťciw┼éasnego cia┼éa, co sprawi ┼╝e radzenie sobie z codziennym nawa┼éem pracy b─Ödzie du┼╝o ┼éatwiejsze oraz utoruje drog─Ö do ┼╝ycia w pe┼énym komforcie fizycznym.


 

 


Prosimy o wcze┼Ťniejsze zapisy
na powy┼╝sze zaj─Öcia- tel. 350 86 00

Harmonogram
Poniedziałek
9:00-10:00
BPU
Mirela sala A
16:00-17:00
Pro PUMP
Asia sala A
17:00-18:00
BOKS
Loki sala B
17:05-18:05
FAT Killer
Asia sala A
17:05-18:05
Pilates & fit ball
Agata W sala D
17:30-18:30
Indoor cycling
Łukasz sala C
18:10-19:10
Pro PUMP
Asia sala A
18:10-19:10
FAT Killer
Agata W sala B
18:15-19:45
Joga
Leszek Ś. sala D
19:15-20:15
Trening Obwodowy
Basia T. sala A
19:15-20:15
Kettlebell
Michał P. sala B
20:10-21:10
SALSA
sala D
20:15-21:45
TAI CHI
Iwona sala A
Wtorek
9:00-10:00
TBC
Natalia sala A
16:00-17:00
BPU
Michał J. sala A
16:30-17:00
TRIO
Magda sala B
17:00-18:00
SPINNING®
Paweł sala C
17:05-18:05
Step
Michał J. sala A
17:05-18:05
ZDROWY KR─śGOS┼üUP
Magda sala D
18:00-19:00
SPINNING®
Paweł sala C
18:00-19:00
Street Workout
Sławek sala A
18:10-19:10
CROSS FIGHT
Rafał sala A
18:30-20:00
INST. JOGI J.SZOPA
sala D
19:15-20:15
FIT BOX
Rafał sala A
20:10-21:10
SALSA
sala D
Środa
9:00-10:00
Płaski brzuch
Mirela sala A
10:00-10:30
Stretch
Mirela sala A
16:00-17:00
TBC
Natalia sala A
16:15-17:45
Joga
Leszek Ś. sala D
17:00-18:00
BOKS
Loki sala B
17:05-18:05
TABATA
Agata G sala A
18:00-19:00
Zumba
Gosia K. sala D
18:10-19:10
Płaski brzuch+stretc
Agata G sala A
18:30-19:30
Kettlebell
Michał P. sala B
19:10-20:10
SALSA
sala D
19:15-20:15
TBC
Agata G sala A
20:20-21:20
SALSA
sala D
Czwartek
9:00-10:00
TBC + interwały
Natalia sala A
16:00-17:00
Trening Obwodowy
Natalia sala A
16:00-16:30
Stretching
Mirela sala D
16:30-17:30
Facts Movements
Mirela sala D
17:05-18:05
Pro PUMP
Natalia sala A
18:00-19:00
Street Workout
Sławek sala A
18:10-19:10
BPU
Agnieszka sala A
18:20-19:50
Joga
Leszek Ś. sala D
19:15-20:15
Trening Obwodowy
Agnieszka sala A
20:10-21:10
SALSA
sala D
Pi─ůtek
9:00-10:00
BBS
Natalia sala A
16:00-17:00
BPU
Natalia sala A
17:00-18:00
BOKS
Loki sala D
17:05-18:05
TBC
Natalia sala A
18:10-19:10
FIT BOX
Rafał sala A
19:10-20:10
SALSA
sala D
19:15-20:15
CROSS FIGHT
Rafał sala A
20:20-21:20
SALSA
sala D
Sobota
9:30-10:30
TBC
Agnieszka sala A
9:45-11:15
Joga
Zbyszek sala D
10:30-11:30
Płaski brzuch+stretc
Agnieszka sala A
Niedziela
10:00-11:00
BPU
Magda sala A
11:00-12:00
ZDROWY KR─śGOS┼üUP
Magda sala D
´╗┐
Copyright © 2011 ProActiv PROACTIV FITNESS & AEROBICS - KATOWICE 40-086 UL.SOKOLSKA 31 TEL.32/350-86-00 e-mail: proactiv@proactivkatowice.pl
Godziny otwarcia: poniedzia┼éek - pi─ůtek 6.00 - 22.00, sobota 8.00 - 16.00, niedziela 9.00 - 16.00

stat4u