Filmy reklamowe w branży sportowej

30 czerwca, 2021 0 przez admin

Filmy reklamowe w branży sportowej – sprawdź, co możesz dzięki nim zyskać

Branża sportowa oferuje wiele zarówno zawodnikom, trenerom, jak i ich sponsorom. Konkurencja na tym polu jest jednak duża – istnieją dziesiątki klubów sportowych czy organizacji miłośników ruchu, które konkurują ze sobą o najbardziej utalentowanych sportowców oraz sponsorów. Same osiągnięcia to często za mało, by się wyróżnić. Potrzebna jest także ich odpowiednia prezentacja, która pozwoli przekonać ich, że to właśnie Twoja część branży sportowej jest warta zainteresowania. Pomóc w tym mogą filmy reklamowe – pod warunkiem, że są one odpowiednio zrealizowane.

Co mogą pokazać filmy reklamowe w branży sportowej?

Filmy reklamowe w branży sportowej mogą mieć bardzo uniwersalne zastosowanie. Pozory w ich przypadku mogą mylić – nie muszą one bowiem pokazywać tylko boiska, szatni czy uśmiechniętych zawodników. Filmy reklamowe w branży sportowej mogą także służyć do:

  • Kompleksowej prezentacji ośrodka w formie wirtualnego spaceru – od szatni, przez infrastrukturę i zespół, po otoczenie.
  • Prezentacji zespołu sportowego lub zawodnika w różnej formie, od minidokumentu, po relację z zawodów, aż po wywiad.
  • Pokazania osiągnięć sportowych, np. relacje z zawodów i meczów, omówienie zdobytych trofeów.
  • Materiały wizerunkowe, np. relacje z treningów, poradniki, instruktaże, serie filmów prowadzone na zasadzie wirtualnych treningów.
  • Filmy reklamowe w kilkanaście sekund prezentujący cały dorobek ośrodka (infrastrukturę, osiągnięcia, zespół, itp.).

Jak mogą wyglądać filmy reklamowe w branży sportowej?

Filmy reklamowe w branży sportowej – wbrew obiegowej opinii – dają ogromne możliwości pokazania siebie, swoich osiągnięć i ośrodka z jak najlepszej strony. Jedynym ograniczeniem w ich przypadku jest w zasadzie budżet; jednak nawet, gdy nie wydaje się on zbyt imponujący, może on być początkiem naprawdę interesującego materiału. Filmy reklamowe w branży sportowej mogą bowiem wykorzystywać szereg nowoczesnych propozycji, które sprawią, że będą się one cechować dynamiką i energią charakterystyczną dla danej dyscypliny. Aby osiągnąć ten efekt można wykorzystać:

  • Ujęcia z drona z widokiem na cały ośrodek
  • Animowane wstawki, w tym intro i outro.
  • Dynamiczne przejścia i nietypowe ujęcia
  • Ujęcia w slow motion wykonywane za pomocą wysokiej jakości kamer
  • Nowoczesny montaż.

Filmy reklamowe w branży sportowej na zupełnie nowym poziomie

Mimo ogromnych możliwości, jedynie niektóre firmy zajmujące się produkcją filmową oferują filmy reklamowe dla branży sportowej, które spełniałyby wszystkie te oczekiwania. Jedną z nich jest Kaizen Media – firma, która od lat specjalizuje się w przygotowaniu ciekawych produkcji reklamowych.